میکس!

*خرس های روی دستکتاپ دراز کشیده ند ،یکی نوشته بود مثل این است که بعد از دفاع باشد ... 

 

 

 

 

 

*اینهمه ذوق این دولت را کردیم ،حداقلش این است که این گشت ارشاد مزخرف را جمع کند... 

 

اعضای این دولت جدید خیلی در فیس بوک فعالند،امروز رفتم برای یک وزیری مسیج گذاشتم و چندتا نکته ی عمومی رو یاداوری کردم ...  

 

*تازگی فهمیدم ،در حین اینکه مثلا دارم روی مقاله کار میکنم ،همزمان اگر آهنگ حتی باکلام گوش بدم  ،تمرکزم بیشتر میشود،یا عجیبا... 

 

*این لینک پیشنهاد میشود !

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

قربونت برم تو فکر کن گشت رو حذف کنند. تازه داره دستشون میاد دقیقا به چی گیر بدن!!
کاش با یاد اوری تو حداقل کمی حواسشون رو جمع کنند.

آره والا

اقاقیا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

دلم می خواد الان روی این خرسه دراز بکشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد