یک روزهایی!

تمام وبلاگهای آپ شده رو باهم باز میکنم از یکیشون صدای اذان موذن زاده اردبیلی بلند میشه از یکی قطعه ای از زیارت عاشورا  

همینطوری کلیک میکنم روی کلیپ هایی که توی فیس بوک بچه ها شیر کردن  

 

یکی لینک اهنگای سینا حجازی رو داده،اکثر اوقات از اهنگاش خوشم نمیاد نه اینکه بدم بیاد صرفا با حالم جور درنمیاد ولی خب حقیقتا این لینک ،خوب بود .... 

 

این کلیپ هم تقدیم به مانی عزیز دل 

 

* پست پیشنهادی(+)

 

*دلم نمیاد از امروز بنویسم از آنچه که امروز توی حال و هوای زاهدان بوده ...چقدر انتقام جویی... 

*یکروزهایی باید خوشحال بود فقط به این دلیل که اون روز در حال تمام شدن هست...

نظرات 9 + ارسال نظر
بابک اسحاقی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

ممنون سارا جان
ولی هر کاری کردم کلیپ باز نشد

فیلترشکن میخواد:(

تیراژه دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

دیروز اس ام س دادم نمیدونم رسید نرسید
حالت خوبه سارا؟
سردردت بهتره؟
امتحانت رو خوب دادی؟
جات خالی بود پنجشنبه..از طرفت سلام رسوندم به بقیه و هم دوتا بوسه زدم به دستهای لطیف مانی ..

سلام عزیزم مرسی نه عزیزم اس ام اسی نرسید
اره یکم بهترم امتحانمم بد نشد مرسی عزیز دلم ،بوس برای خودت ومانی

اقاقیا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام

shabnam دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

اومده بودی خوابم

چی شد؟!!؟! چیکار میکردم ؟

اقاقیا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
خوبی عزیزم ... حالت بهتر شده ... سردردت بهتر شده ... راستی این ترم کلاست ساعت8 هست یا 11 ... شارژ نداشتم اس ام اس بدم ببخشید رفتمن نت با گوشیم تمام شارژم تموم شد ! اینم از مزایای گوشی جدید

اقاقیا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سال‌هاست که معنای این را نفهمیده‌ام “رفت و آمد” یا “آمد‌ و رفت” ؟ آدم‌ها می‌روند که برگردند!؟، یا می‌آیند که بروند!؟

شبنم چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

حرف میزدی! گله میکردی از آدما خیلی
فوق العاده لاغر بودی
مثل یه سرطانی
زیر چشات کبود بود
گریه کردم
.

تف به روت با این توصیف کردنت
حالا اشکال نداره ناراحت نباش خوابت یعنی کلی خوشحال وخوشگل و تپل و مپل هستم و عالیییییییی

بازیگوش پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ق.ظ /http://bazigooshi7.persianblog.ir/

الان دیدم فیل شکن میخات...بعد باید بیام ببینمشون...

از آهنگ روی وبلاگ خوشم نمیات صداهاشون همه قاطی میشه

شبنم پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

اوااااااااااااااااااااااااااااا
چش بود به این خوفی توصیفت کردم!
حالا کی گف من ناراحتم؟!!!
من عاشق حلوااااااااااااااااااام

کصافطططططططط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد