استتوسهای مشترک با فیس

چندروز پیش حدودای ظهر بود دوستی گفت بریم بازار؟ من: الان؟ چه خبره؟ گفت هیچی دلم هوای بازارو کرده،پایه ای بریم؟ گفتم باشه،یکسالی بود که اونطرفها نرفته بودم
رفتیم،شلوغ بود خیلی،چندسالی هست که قالیباف یه طرفه کرده مسیری رو، به همین دلیل باید کلی پیاده روی کرد،البته یک قطارهایی هم گذاشته ند ملت هم سوار میشوند،کارتونی ست بیشتر قضیه،خب حسن هایی هم دارد این نوع معماری ، خلاصه هرکس داشت کار خودش را میکرد،یکی داد میزد حراج،اون یکی تراکت پخش میکرد...خلاصه وارد بازار سقف دار که اصلا نمیشد،شد...،هم شلوغ بود به شدت و هم سرازیریست بازار تهران،برعکس بازار خیلی از شهرها،به همین دلیل من همیشه ترجیح میدم همون اطراف از گلوبندک تا مشیر خلوت و پایین تر رو فقط راه بریم و دست فروشها و مغازه های اطراف سبزه میدون رو نگاه کنیم،
به نظرم هیچ جا رو نمیشه مثل ایران پیدا کرد،در کنار فروش لباس زیر-،کسی عطر بفروشد،بغلی وسایل لوازم التحریر و دیگری تمام اجناس جدید تبلیغ شده در ماهواره را،بعدی بامیه* بفروشد از این بلند بالاها،کنارش گوشی +و تبلت !
یک چیزی جالبی هم که تا حالا ندیده بودم تو بازار و تنها نمونه ش رو توی منوچهری و قبلا در فیلم دکتر مایک و امثالهم دیده بودم، تجمع هایی بود از نوع مزایده،شاید قریب به 100نفر گرداگرد هم جمع شده بودند و بعد هی قیمت میدادند و تماما هم مرد ،متاسفانه به خاطر جنسیت نتونستم نزدیک تر بشم بفهمم موضوع دقیقا برسر قیمت چیست؟
من هم فقط زنگ زدم خانه و به مامانم گفتم مامان بازارم چیزی نمیخوای؟ خیلی منطقی گفت نه مامان جون،فقط هر آشغالی دیدی،نخر :)))
توی تاکسیه برگشت هم،راننده هایده را گذاشته بود،به گمانم یکی از چیزهایی که میتواند ترافیک را حتی لذت بخش بکند موزیک های خوب است...و هایده و ساقی کجایی# داشت پخش میشد،هایده از آن کسانیست که تا به حال ندیده م وقتی جایی میخواند کسی مثلا پیش خودش بگوید خفه شو،یا باز این اومد،چیزی که درمورد خیلی ها از جمله حمیرا زیاد شنیدم ....

=موقع نوشتن این خطوط اولش اهنگ قدیم نامجو رو گوش دادم و بعدش هم نمیدانم چرا اینقدر بی ربط به هم ولی اهنگ دلکش را ...
حظ وافری بردم از هردو ...
https://www.youtube.com/watch?v=IqtsIbqX5Lc
https://www.youtube.com/watch?v=L9NN1yr6KpQ
http://www.youtube.com/watch?v=hFcC961AZDk

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد