نوشته های مشترکم با فیس بوک

فکرکنم بعضی مدل عکس انداختن ها دیگه هیچوقت تموم نشن، یکی عکس از پریدن درهوا،با موی سر،سبیل درست کردن مسخره وار(چقدرررررهم مسخره)،شاخ گذاشتن برای هم! مثل سریال لاست ایستادن،لب ها رو غنچه کردن و بوس رو هوا ول کردن...به خدا بعضی چیزها دیگه خیلی تکراری شده! خیـــــــلی!
* تکلیفتون رو با ریلیشن خودتون مشخص کنید حداقل،ازدواج کردید یا نکردید،یا حالا هر چیزی،به خودتون ربط داره ،منتها یکم هم به بقیه ربط داره! نوع برخورد و رفتارتون یکم بیاد به نوع زندگی ای که دارید یا انتخاب کردید!
نم...ونه: طرف تو ریلیشن شیپ هست ظاهرا، بعد اومده مسیج داده
میشه یه سوال بپرسم؟
من :بله،
طرف:ببخشید این دوستتون که اسمش فلانه چه رشته ای خونده؟
من : میشه بدونم برای چی میپرسید؟
طرف: حالا الان بگید،امنیت ملی به خطر میافته؟
من: قرار نیست امنیت ملی به خطر بیفته،خب اگر مشکلی نداره برید از خود طرف بپرسید ولی وقتی از من میپرسید من باید دلیلشو بدونم!
طرف: آخه از چهره ی دوستتون خوشم امده!!
من :...
خب شعور داشته باشید یکم! اون بدبختی که با تو الان تو ریلیشن هست خبر نداره چه غلطی داری میکنی اینور!

*بعضیا هم مثلا ازدواج کردن منتها متنهایی که میذارن ادم فکرمیکنه قشنگ معشوقه دارن، خب یکم فرض کنید اون بدبختی که با شما زندگی میکنه،ناراحت میشه! میفهمید؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
mahyar یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ق.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام .

اونقدی خوابم میاد که نگو فقط چون اومدم تو بلاگت نمیخوام دست خالی برم اسم بلاگت منو یاد فروغ میندازه :

و این منم زنی در استانه فصلی سرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد