دل است دیگر

دلم برف میخواد و برف بازی ... 

دلم یک نوشیدنی گرم میخواد توی همون برف ها... 

دلم یک ظرف انار میخواد ولی ... 

دلم یک خاطرِ بی دغدغه میخواد! 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اقاقیا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

پس من کجام بین این همه خواستن ها ...

تو تو قلب منیییییییییییییییی

راد سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://mmrad.blogfa.com

ببین من یه پیشنهاد خوب دارم
خدای انگه این دل خواستنهایت است
بیا جمعه برو کوه
با یه دوستی کسی
برو درکه
تا آبشار جوزک برو بالا (یخ شکن ببندی بهتره ولی بدون اون هم جواب میده)
تو ابشار جوزک یه چای نوش جون کن (چای اش دارچینیه)
بعد بیا پایین
برگشتنی یه آب انار هم بخور
همونجا آب می گیره ... با گلپر نمی دوووووووووونی چه فازی می ده :)
اب انار رو که می خوری بی دغدغه می شی :)
هوای سرد هم اونجا نیست
اصلا می ری بالا گرم هم هست :)

ممنونننننننن

اقاقیا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد