خرابی گوشی و درس عبرتش!

چندروزی گوشی ام خراب بود و امروز عصر ناباورانه با چندین دفعه مراجعه به مغازه های مختلف درست شد! 

 

من خیلی آدمی نیستم که وابسته به چیز یا کس خاصی باشم ولی عجیب -خرابی این گوشی که ۴-۵ساله دارمش ! و اصلا مدل جدید و اینها نیست - حال منو هم خراب کرده بود!  

این خرابی حال هم اصلا از لحاظ اینکه من با گوشیم کار داشتم نبود ! اصلا از حیث تماس ها و مکالمات و اینها نبود !برام مهم نیست حتی اگر چندروز از گوشی دور باشم ولی برام مهمه که این دوری به خاطر اراده ی خودم باشه نه خرابی وسیله!

 

 

مثل این شده بود که آدم بچه شو که ۵ساله ش هست ببره از این دکتر به  اون دکتر تازه تشخیصم ندن بعدشم دل و روده ش رو بریزن بیرون واقعا سخت بود حقیقتا برای بار اول بود که این قدر خرابی وسیله ای روم تاثیر گذاشت آن هم خیلی از خیلی جهات! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
shabnam پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

manam ba inke 2 sali mishe ye gushiye jadide model bala gereftam vali hanuz gushiye avalamo daram vagheanam dusesh daram hazeram gushiye jadidam kharab beshe veli ye mu az sare gushiye sadeye ghadimim kam nashe negahesh dashtam ta ba mohtaviyatesh yeruzi bedamesh be dokhtaram

به دخترتتتتت

shabnam پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

rasti nemitunam ziyad benevisam vali avalin vahemam motavaled shod

؟

shabnam پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

manzuram weblogam bud avalin vahemamo neveshtam age dus dashti boro bekhunesh khoshal misham
chelcheraghekhamush.blogfa.com

اهان

سارا جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ق.ظ http://sazesara.blogfa.com/

آهان یه چیز دیگه
گوشی منم خراب شده، منم یه دلبستگی غریبی به این گوشی دارم، به گوشی ای که شاید در روز یک بار هم زنگ نخوره...
خوش به حالت که گوشیت درست شد، من 3 بار دادمش تعمیر درست نشد که نشد...

من دادم مغازه های علاالدین ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد