برای حل کردن...

‫آلمان بعد از جنگ جهانی دوم به یه مخروبه کامل تبدیل شده بود ‫یه کشور شکست خورده با تخریب همه منابع انسانی، طبیعی و صنعتی  ‫فقط بیست سال طول کشید تا این کشور بشه سومین قدرت صنعتی و اقتصادی جهان ‫می دونی چرا؟

‫شوروی پیروز جنگ بود و تقریبن تخریب عمده ای نداشت اما بعد از 40 سال فروپاشی شد و الان 30 سال بعد از فروپاشی هر روز بدتر می شن.

‫به خاطر اینکه المان زیربناهای درست و محکمی داشت  ‫روی همون زیربناها کشور جدید رو ساختن و رفتن بالا ‫اما باز هم همون المان 15 سالش رو یه کشور جنگ زده بود و سرخورده از شکست.

تا وقتی یه مساله رو انکار کنی نمی تونی حلش کنی. 

 

 

به نقل از (این وبلاگ)

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ق.ظ http://sazesara.blogfa.com/

سلام دوست من
وقتی که صفحه رو باز کردم بیشتر از همه اسم وبت توجهمو جلب کرد، اینکه چقدر شبیه عنوان من بوده
بعد شعر عبالملکیان که چقدر این شعر رو من خوندم و دوست دارم.
این شد که خیلی از پست هات رو خوندم. به قول خودت از خیلی از جهات شبیهیم.
زاویه نگاهت به بعضی مسائل رو دوست داشتم.
برام جالب بود که مسائل متنوعی پرداختی، مسائل اجتماعی، عاطفی، شخصی،... شاید یه جورایی مثل نوشته های خودم، این رو هم خیلی دوست داشتم.
و همینطور نثر ساده و بی تکلف و بیان بی آلایشت بود که برام تحسین برانگیز بود.
با توجه به همه اینا باید بگم:
خوشحالم از آشناییت رفیق...

مرسی خوشحالممممممم از آشناییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد