فعلا همین ها

یکروز ادم باید دردهایش را -خواب ها-غصه ها-دلتنگی هایش را بنویسد که دیگر آدم را فشار ندهند! که هی چشم ها را با یک آهنگ با یک صدای مشابه با یک بوی یکسان -اشکی نکنند... 

 

--------- 

من از مهمون زیاد خوشم نمیاد مخصوصا اگر ناخوانده باشد و اگر پشت در باشد و منتظر پریدن داخل در- 

من آدم مهمانی های شلوغ و جمع های چندین نفره نیستم ... 

-------- 

این چندروز روزها تند و تند رفتند و من هی جا ماندم لابه لای شنبه و ۱و ۲ و ۳ شنبه ای که همش صبح را به شب رسانیدم و حالا دلم میخواهد زودتر این ۴شنبه هم برود پیش روزهای دگر... 

-------- 

دلم میخواد کسی باشه که حرف بزنه که خوب حرف بزنه که حرفای خوب بزنه و من فقط گوش کنم...

نظرات 4 + ارسال نظر
آرزو چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ق.ظ http://www.arezui.blogfa.com

هممون فقط روزا رو داریم شب میکنیم این یه چیز طبیعیه

الی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

وای منم دلم یه ادم خوب میخاد.یه ادمی که بهت بگه هرچی تو دلته بدون هیچ سانسوری بگو.بهت بگه مطمعن باش من هیچ قضاوتی نمیکنم.

نگار چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://lagermania1.blogfa.com

دردها همیشه آدم را فشار می دهند، چه بنویسیشان چه نه!

اقاقیا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

یعنی من نیستم ؟!!!!!!!!

معلومه که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد