جهان بینی...

گاهی وقت ها دست به حرکات انتحاری میزنم مثلا الان کلی از وب هایی که توی بلاگفا و بلاگ اسکای معلوم میشد آپ میکنند رو حذف کردم چون به نظر من وب نویسی یه کاره اگر هرروزه نباشه یه کار چندروز یکباری هست بالاخره اینکه طرف بره بعد ۲-۳هفته بعد یادش بیفته بنویسه خیلی بد روالی است ! 

 

یکوقت هایی یک سن هایی آدم فکر میکنه باید جدی تر به زندگی نگاه کنه به قول کسی انگار دور ریز زندگی آدم باید کم بشه ! 

 

چندروز پیش داشتم فکر میکردم خیلی عجله ای برای مردن ندارم نه اینکه همه چی عالی و اینها باشد نه اینکه ادم هیچ نیازی نداشته باشد هیچ مشکلی نباشد صرفا به این دلیل که آدم برود زیر خاک که چه شود؟!  

خب آدم خسته میشود اینهمه سال زیر خاک! (یعنی  الان متوجه ی جهان بینی من شدید دیگه؟!)

نظرات 6 + ارسال نظر
shabnam یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

ahsant
miduni in ruza man bishtar be chi fk mikonam ?
inke dus daram ye ruzi bache dashte basham ya na!!!
khob nemidunam
be hich natijei ham nemiresam gahi dus daram gahi na

تیراژه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

قبول ندارم ایدئولوژیت در مورد وبلاگنویسی رو
کسی که برای تک تک پستهایش انرژی میگذارد و حاضر نیست هر چیزی را به صرف اپ کردن وبلاگش به خورد مخاطب بدهد را ارجمندتر میدانم
تا خیلی از روتین نویس هایی که هر روز و گاها روزی چندبار آپ میکنند و جز حرفهای تکراری ِ گاها آبکی چیزی در پستشان نمیبینی

قطعا قبول دارم اینکه ادم با هدف بنویسه ولی نه اینکه اصلا طرف نامرئی شه و بعد از چندهفته بیاد
البته این نوشته قطعا در مورد شما صدق نمیکنه

زیتون دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

اقاقیا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

خوب ست مردن دست خود آدم نیست ... خوب ست ... لااقل خدا به من یکی رحم کرد ...

تیراژه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

شما به من لطف داری دوست خوبم

سوسن بانو پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://zann.blogsky.com

یه مدت بود به خود کشی زیاد فکر می کردم. فکرش هم برام قشنگ بود اینکه بعد از مردنم چه اتفاقایی ممکن است بیوفته عکس العمل کسایی که دوستشون دارم و کسایی که دوستشون ندارم چه جوری خواهد بود
دیروز تصمیم گرفتم به جای کشتن خودم یا کشتن کسی که من را تا حد خودکشی اذیت کرده شاد زندگی کنم و به اون آدم ثابت کنم هیچی نیست. (اون آدم حراست دانشگاهمون است با اینکه من دو ساله از اون دانشگاه فارغ التحصیل شدم ولی هنوز مصرانه تلاش می کنه ثابت کنه من آدم بدی ام)

؟ ادم حراست؟
منم به عکس العمل ها بعد خودکشی زیاد فکر کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد