برای حالم

من فوبیای بیکاری دارم یعنی تمام مدتی که بیکار باشم دچار عذاب وجدان میشم و هی سر میزنم به نت از این سایت به اون سایت ...یک حال بدی که ... 

 

 

 

نمیدونم یادتون هست یا نه -چندسال پیش یه برنامه ای به نام هزارراه نرفته پخش میشد من اون موقع اول دبیرستان بودم خیلی این برنامه رو دوست داشتم  

حالا اگر کسی این چنین برنامه ای سراغ داره به منم خبر بده! (برنامه ای روان شناسی-اجتماعی)

 

 

توی کتابی نوشته برای اینکه مطمئن شوید کارتان را خوب انجام میدهید یا نه و درجهت افزایش رضایت شغلی فکر کنید که اگر همه ی دنیا هم مثل شما کار کنند آن موقع جهان چگونه میشود؟! 

 

توی بخش هایی از زندگیم که این جمله رو الگو قرار میدم نتیجه ی خوبی نمیگیرم یعنی تصور کنید همه مثل من این چنین وقت تلف کنند یا امثالهم  

خب خیلی حس بدی برایم پدید میاید!... 

 

 

*دانلود موزیک جدید همین خوبه از شادمهر عقیلی و ابی

نظرات 2 + ارسال نظر
سوسن بانو پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://vu.blogsky.com

خوبه
این که به رشد شخصیتی و مسائل روان شناسی علاقه داری خیلی خوبه.
چون باعث می شه دنبال بهتر شدن باشی. کتاب های روان شناسی هم می توانند بهت کمک کنند. من کتاب کودک درون را بهت پیشنهاد می کنم. کتاب عالی است. مدیریت شخصی را بهت یاد می ده و کمکت می کنه احساس بهتری نسبت به خودت داشته باشی. سخنرانی های موقیت آقای حلت هم عالی اند.
شاد باشی.

کودک درونو خوندم مرسی بابت معرفی کتبت

اقاقیا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام عزیزم ... آره یادم هست
منم اون موقع دوسش داشتم خیلی
مرسی بابت موزیک
راستی ایمیلت رو چک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد