چند حرف معمولی

چندتا حرفی که توی ذهنم بالا پایین میپرند و مینویسم -درنتیجه اگر دیدید قاطی پاتی نوشتم بدونید چون ذهنم اینطوریه الان 

 

*اول میخوام غر بزنم اینکه -من معمولا عصرها عادت دارم بخوابم یعنی تقریبا حاضرم بمیرم ولی نخوابیدن عصر رو تحمل نکنم (کلا خواب دوست دارم ولی عصرها خیلی مهمه و البته صبح ها

خلاصه که از یه طرف دلم شور میزد نکنه که گوشیم زنگ بخوره و از یک طرف هم داشتم میمردم از خواب تا حدود ۴و ۲۰دقیقه هی به گوشی نگاه میکردم چون حتما باید روی سایلنت باشه واگرنه اگر بپرم خب سردرد میگیرم اینطوری شد که دیگه توی عوالم بیداری و خواب خوابیدم بیدار شدم میبینم ساعت۴و ۳۰بهم زنگ زدن ! از اون موقع روی اسفند روی آتیشم که چرا این ساعت بهم زنگ زدن اینهمه من بیدار بودم و زنگی زده نشد به محض اینکه من خوابیدم ...  

ببخشید خیلی حرف زدم من کلا ادم پرحرفی نیستم ... 

 

*چندروزی هست با خودم فکر میکنم خیلی وقتم الکی توی نت حروم میشه خلاصه کلی عذاب وجدان میگیرم که کار مفید نکردم و از این وب به اون وب که کار نیست و اینها  

به دنبال این فکر  

کلی از وبهایی که دیگه خیلی تمایلی به خوندنشون نداشتم از لیست بلاگفا و بلاگ اسکای حذف کردم !  

بعد در راستای ساده سازی محیط اطرافم -کلی favorite های کامیپیوتر و دستکتاپ رو هم حذف کردم کلی اسامی بی ربط رو هم از فیس -بوک ریموو کردم ! 

بعد  شماره هایی که خیلی وقته کاری بهشون ندارم رو هم از گوشیم پاک کردم و کلا حس بهتری دارم ! گفتم شاید پیشنهاد خوبی باشه که شما هم این کارو بکنید!! 

 

*چندوقت پیش توی کارگاهی بودم یکی از مفاهیمی که در جهت معنا گرفتن زندگی بهش اشاره شد و برای اینکه ادمها بدونن تکلیفشون با زندگیشون چیه ؟! این بود که ادم بیاد بشینه و فکر کنه که داره اگهی فوت خودش رو مینویسه و بعد فکر کنه دوست داره که مردم پشت سر اون از چه ویژگی های فرد حرفی زده باشن و چه تعریفایی از اون شده باشه! 

 شاید به ادم کمک کنه که بتونه بعضی چیزای اضافی رو از زندگیش حذف کنه! 

همین

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://cinematography.blogsky.com/

باید گاهن سفید بود ... تا زندگی گرفت... هستی

shabnam سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

saraaaaaaaaaaaaaaaaaaa juniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
khoshhalam ke shomara, joze shomarehaye delet shodat nis
agheshetam dokhtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

زیتون چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://zatun.blogsky.com


وقتی توی نت هستی یا مطالعه میکنی یا ارتباط داری یک یک کارعلمی است هرچه بیشترحرف بزنی اعصاب ریلاکس تراست بخصوص اگرخانم باشی باید یک ساعت حرف بزنی درروز پس اصلا وقت تلف نمیشه
بیان احساسات هم اعصاب راریلاکس میکند ودرمان میکند
تلفنی وکامنتی ومیلی حرف زدن خوبه اما سعی کن دوستان بگوبخندحضوری داشته باشی

ممنون از کامنتهاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد