اه از این زندگی

با این قیمت ها هیچ کس نمیتونه دیگه خلاقیتی به خرج بده! الان من دلم رنگ روی شیشه میخواد کی پاسخ گویه؟!؟ 

من تا حالا توی عمرم اینقدر ۸م رو جلوی۹م ندیده بودم! 

آخه انصافه رنگ ویترا خارجی بشود هررنگش ۱۱هزارتومن ! خب الان من بخوام ۱۲ رنگ معمولی بخوام بخرم ۱۳۲هزارتومن بدم برای رنگ طراحی و تزیینیییییی! 

خب ایرانیشم که بخری همون روز اول خشکه !  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

دریافت من از این پست: چقده تو هنرمندی!

مرسی

shabnam جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

jana sokhan az zabane ma miguyi
kolan 4 toman tu kifam pul daram
zade ameye ma fot karde in babaye ma kolan jibe maro faramush karde tu shulugiya heeeeeeeeeeey

منم عین توام ! روزشمار میکنم شهرداری پولموووو بده

زیتون یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

سلام خون خودت را بانگرانی ازاین چیزها کثیف نکن بلکه به خدا توکل کن می رسوند تجربه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد