صدای پای بهار...

کارهای عقب مونده توی ذهنم عین ووروجک بالا پایین میپرند و میگن ما رو یادت نره انجام بدی ُ همه شان هی برایم ادا در میاورند... 

 

این بهمن که تمام شود باید توی اسفند نفس های آخر این سال رو کشید!  

 

 

 

امسال داره تموم میشه و حسرت یه برف بازی حسابی به دل من موند

 

 

گفتم شاید شما هم عین من دنبال سال تحویل باشید: 

لحظه تحویل سال 1392 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران:   ساعت 14 و 31 دقیقه و 56 ثانیه روز چهارشنبه 30 اسفند 1391 هجری شمسی هجری شمسی مطابق 8 جمادی‌الاولی 1434 هجری قمری و 20 مارس 2013 میلادی   

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سیمین شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام اره منم دنبال سال تحویل هستم حسرت یه برف بازی تو دلم موند کاش اینج هم کلی برف می بارید

shabnam شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

barakse harsal dus daram esfand mahe emsal keeeeeeeeeeeeeesh biyad enghad ke beshe ye gharn

اقاقیا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

بهمن از ماه هایی ست که دوست ندارم هیچ وقت تمام شود ... وقتی به انتهایش می رسیم یعنی سال تمام ! بهمن که اینگونه بگذرد وای به حال اسفند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد