تنهایی

یک هفته ای که توی فیس بوک نبودم کمی راحت تر بودم ولی امروز رفتم و بعد فهمیدم هیچ کس نفهمیده من یک هفته نبوده ام:))) 

یعنی عاشق محبوبیت خودم هستم! 

منی که هرکس برود ُ کم رنگ شود میفهمم ! هیچ کس نفهمیده بود نیستم:) 

دنیا به طرز عجیبی بیرحم است و ادم هایش هم ... 

 

 

هیچ وقت اینچنین به این شدت احساس تنهایی نکرده بودم!

نظرات 4 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

دنیا و آدمهایش دقیقا همینقدر بی رحمند.

اقاقیا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

حس خوبی نیست ... تجریه اش را دارم ... مثلا در دانشکده ... یه هفته نبودم و انگار نه انگار !
دیگه بعد از اون تجربه ی تلخ با خودم این کارو نمیکنم ... یه نوع خود آزاری می شه !
در جواب کامنتی که برام نوشتی : بیخیال ... فعلا هیچی برام مهم نیست جز یه چیز !

و لابد سلامتی منه اون یه چیز

shabnam سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

baba bikhial khodeto ekhsheeeeeee

الی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

منم به همچنین
احساس میکنم انقد که کسی رو درک میکنم کسی حتی تلاش برای درک من نمیکنه و این احساس تنها بودن بهم میده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد