۳گانه

لاک رو دوست دارم حتی اگر لاک های کمرنگ و هم رنگ ناخن ها و پوست دست باشد-حتی اگر نگاه ها خیره شوند یا رویش فرود آیند و سنگینی کنند... 

لاکی که اگر نماز نمیخوندم فکر کنم همیشه به دستم بود!  

دلم برای تمام رنگ لاکهایی که نزده ام تنگ شده... 

 

 

 

خونه تکونی خوبه ! وقتی کلی وسیله رو میریزی بیرون و کلیشو بی تعلق میندازی دور و مرتب میچینی! اینقدر که صبح وقتی بیدار میشی به ذوق مرتب کردنش بلند میشی! بی انکه بفهمی هنوز نت نرفتی !  

 

 

تازگی ها دور میریزم خیلی چیزا رو - بیتعلق-کاش میشد بعضی خاطرات هم همینطوری ریخت دور...

نظرات 3 + ارسال نظر
basirat سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.sahbazohor.mihanblog.com

salam be ma ham sar bezan montazerat hastam

اقاقیا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام عزیزم ... سر دردت بهتر شده ؟ ... خوب شدی ؟؟
من هم عاشق لاکم ... الان هم ۴ تا از ناخن هام لاک نارنجی داره اما انقدر ناراحتم که بهشون فکر نمی کنم ... سارا دیشب نماز نخوندم ... امروز هم هنوز نماز نخوندم ... دختر بدی شدم ! نه !
کارم باز جواب نداد ... دوباره گریه کردم ... سرم درد گرفته

اقاقیا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

امروز برام یادآور یه خاطره بود ... من هم نمی تونم خاطرات رو بی تعلق دور بریزم

مامممممممممانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد