۰۰۰

امروز برای میگرنم قطره ی هایپیران که گیاهی خوردم بلکه فرجی بشه ولی انگار از صبح همش تب دارم و میسوزم دلم میخواد اب بزنم به صورتم به دستام دلم برف میخواد 

کاش میشد توی فیس بوک ادم بنویسه که بیایید بریم باهم برف بازی یا بیایید بریم سفر بریم همگی دسته جمعی 

بعد فکر میکنم چقدر دل تنگم و چقد صفحه ی فیس رو بالا پایین میکنم و رفرش میکنم و همه چیز همان است که هست 

شاید اصلا این خاصیت جمعه هاست که من حالم گرفته میشه دلم برای زمین و زمون تنگ میشه یا تنفر میگیردمو ... 

نمیدونم حس خوبی نیست مخصوصا وقتی فردا امتحان داری 

متنفرم از هرچی درس و امتحان و کلاسه حتی اگر اون کلاس زبان باشه! 

عکس میبینم عکس ادم ها رو و حالم خوب میشه یعنی حواسم پرت میشه میرم لابه لای موهای دختران یا لابه لای رنگی های زمینه های عکساشون! 

چقد احساس تنهایی میکنم و بعد فکر میکنم چقدر ادم های زندگی من کمند! 

که فیس بوک هم و تعداد۱۳۸ تا ادم هم اصلا جبرانش نمیکند!دلم میخواد ادما کمی نزدیک تر بیایند! 

دلم سفر گروهی و دوستانه میخواد! 

دلم سرما میخواد! 

  

 

 

تو هم تنها شدی اما -کجا حالت مثله من بود...

نظرات 3 + ارسال نظر
fars جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.fars.eoo.ir

89656501517گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.eoo.ir

مهدی شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

tamoom kardane jome khodesh moshkele bozorgie. manam hamin hal o dashtam emrooz. ba safare daste jamie doostanee movafegham ama dg nemishe doostaro dore ham jam kard

shabnam شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

baz ke face dozdidet!!!
age ardebil mese salaye ghabl barfi bud hatman davatet mikardam biyay pisham
nemishe az sarmash sarfenazar koni?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد