سال۹۲

چندروز کوتاهی نبودم رفته بودیم سفر به شهری که ۱۷سال زندگیم توش گذشت! یک روزش رو تنهایی در خیابون ها و پاساژهاش گشتم و نوستالژی وار لذت بردم! 

ولی خب از انجایی که از اول روزهای اغازین سال مریض بودم و در طول سفر هم استراحت نکردم و تا همین الان مجددا آنتی بیوتیک رو شروع کردم! 

 

 

خوبی سال جدید این است که حتی اگر هیچ گونه تغییر و تحولی رو در پی نداشته باشه گویی زمان رو ریست میکنی و مجددا میتونی شروع کنی! 

 

 

وقتی ادم یجورایی میرسه به اخر خط  ؛ حالا فهمیدم سفر لازم است برای تغییر این حال و هوا! 

تغییری که حقیقتا درونی است و همراه با تغییر دید آدم در ساده گرفتن برخی مسائل ... 

 

 

 

جایی خونده بودم اگر ادم ها میدونستن دیگران و اطرافیان و افراد دیگر ؛ هرکس تا چه اندازه مشکل و مسئله دارد هرگز هوس به جای یکدیگر نشستن را نمیکردند ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://patoghe2oosti.blogsky.com

سلام به منم سر بزن

شبنم پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

منم ۴ روزیم رفتم مسافرت
واسه فرار رفتم ولی خوش گذشت همیشه وقتی یهویی تصمیم میگیرم نتیجه بهتری داره مثل این سفر

خوشحالم حالت خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد