ماهی تو دریا نباشه ...

اتاقم شلوغ پلوغ شده و هی فکر میکنم حتما باید یک کمدی و کشویی بخرم و این شلوغی ها را کم کنم! بعد نمیدونم کجا از این وسایل چوبی و پلاستیکی خوب میفروشد؟ 

 

 

تا زمانی که اینجا شلوغ باشد انگار دلم هم دنبال بهانه میگردد و ذهنم هم ! و هیچ کدام ارام نمیگیرند... 

 

فریدون فروغی برای بار 20م شایدم بیشتر دارد توی گوشم میخواند « ماهی خسته ی من میخوااد تو دریا بمونه!...»

 

 دیشب این را خواندم:

من نمی دانم قبر فاطمه(س) کجاست و تحقیق هم نمی کنم تا بدانم و از محققان هم می خواهم جستجو نکنند چون علت پنهان ماندن قبر فاطمه(س) ایجاد یک سوال تاریخی است تا آیندگان بپرسند قبر دختر پیامبر چرا پنهان است؟ چرا؟چرا؟چرا؟؟؟؟...   (دکتر شریعتی ) 
 
 
عکس دستکتاپم را عوض کرده ام ، گذاشته ام عکسی که پر شده است با برف! برف هایی که دلم میخواد دست بکنم تویش ! دلم سرمایش را میخواهد... 
توی این بهار ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
اقاقیا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

بیام واست مرتب کنم تو بشینی کارتون ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد