مشاور

همیشه دلم میخواست اگر یک روزی شنونده یا مشاور کسی شدم ؛ بیشتر از انکه میگوید دلداریش دهم و حالش را خوب کنم! 

فکر میکردم این تنها راهیست که میشد دردهای کسی را از«شنیدن حرفهایی» « یا تحمل درد و رنجی روحی یا جسمی» مرهم بگذارم! 

 

ولی خب تقریبا کمتر کسی پیدا شد که همانقدر که من به احساسات افراد و دردهای زیر حرفهایش توجه دارم او هم متقابلا چنین برای من باشد ! 

 

ولی خب من هنوز خوشحالم از اینکه گاهی حال افراد را خوب کرده ام! 

 

 

 

 

* پست پایین را هم بی زحمت نگاهی بیندازید منظورم پاراگراف دومش هست!

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام بازم من....

میم مثل من یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ http://mona166.blogfa.com

منم انقدی که بقیه رو درک میکنم ولی کسی نیست که منو درک کنه...

واقعا چرا اینجوریه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد