؟

من یه مشکل ناخوداگاهی که دارم این هست که خودمو با افراد موفقی قیاس میکنم که همه چیز رو درنظر میگیرم به جز تفاوت سنیمون رو! 

 

 

 

*کسی میدونه سنگ و کاش شکسته رو میشه از کجا خرید؟ 

*کسی هم چنین میدونه یونولیت رو میشه از کجا خرید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
اقاقیا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام ... من که نمی دونم ...

اقاقیا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ

پست کنکوریت را خواندم ... دوسش داشتم ... کاش نصفه نمی نوشتی
دوباره امشب بیدارم ...

اقاقیا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

فقط نوشتم که بدانی نگرانت شدم ! با اینکه خودم هم خوب نیستم ... نیستم

اقاقیا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ق.ظ

دلم برات تنگ شده

چرا گوشیت خاموشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد