از قضا سرکنگبین صفرا فزود

بنیاد کودک که معرف حضورتان هست یک روزی ما هم با اینجا اشنا شدیم و رفتیم یک بچه ای را که شرایطش به نسبت بقیه جالب نبود را انتخاب کردیم و ... 

حالا به اینجایش کار ندارم! قرار نیست ما با ماهی ۳۰تومن و گهگاهی کمک های جانبی ادعایی داشته باشیم .. 

ولی امروز که شرح ۶ماهه ی اوضاع زندگی ش را برایم ایمیل کردم در کمال خوشحالی دیدم این بچه عزیزمان معدلش ۱۹ شده و در کمال تحیر دیدم نوشته است توی حوزه درس میخواند!! 

 

خب اگر سابقه ای از وبلاگهای سابق من داشته باشید میدانید این حوزه درس خواندن برای من چه معنی ای دارد!! 

اصلا یک جور بدی حالم شد! یعنی مجددا میگم که ما قرار نیست با این مبلغ حس اقا بالاسری بهمان دست دهد! ولی خیلی بد است ما هیچ گونه نمیتوانیم حداقل با این بچه یک ارتباط کلامی و اینا داشته باشیم یعنی یکی از مضرات این بنیاد کودک را میشود همین موضوع دانست ! 

اول صبحی همین که سابقه و امثالهم را میخواندم و هدف خودم رو و اینا تنها یاد این ضرب المثل  

  ( از قضا سرکنگبین صفرا فزود) افتادم و ...

نظرات 2 + ارسال نظر
میم مثل من سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ http://mona166.blogfa.com

همینطور که خودت گفتی.کاش در این رابطه یه مشورتی بینتون صورت میگرفت

اقاقیا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

با اینکه منم به شدت مخالفم و کلا نمی فهمم ولی می گم بگذار خودش تصمیم بگیرد ... شاید این تنها چیزی باشد که او دارد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد