موسیقی و تاریخ مصرفش!

اهنگ ها عمردارند حتی گوش دادنشان! این را میدانستم ولی امروز بدتر حسش کردم یکی لینک اهنگ (تو رو دوست دارم ) را گذاشته بود و بی هوا گوشش دادم و دیدم عمر گوش دادنش برایم تمام شده همین شد که تا وسط نرسیده قطعش کردم! وقتی که اهنگی را مجدد گوش میدهی دیگر متنش نیست که میگیردت صرفا همان حال و حسی است که اولین بار گوش داده ای ! و همین اهنگ برم میگرداند به سال 87 پاییز و اینطورها بود! و هرروز که میگذرد خوشحالم واقعا که میگذرد این عمر! 

حالا ارام نشسته ام و در حالی که زبان میخوانمو و فردا امتحان دارم و اصلا هم دوست ندارم بخوانمش به موزیک ارامی که نمیدانم دقیقا اسمش چیست فقط میدانم روسی است گوش میدهم! حداقل موقع گوش دادنش یادم میماند که بی تعلق بوده ام هرچند سخت! هرچند که ادم حس میکند درد میان جملاتش را غصه اش را... 

 

 

جمعه است و هنوز یادم مانده دلایلی را که معلم معارف راهنمایی مبنی بر دلتنگی و دلگرفتگی این روز گفته!  

1)هبوط ادم و حوا از بهشت به زمین 

2)عاشورایی که روز جمعه رخ داده ! 

3)ظهور امام 12م ! 

 

 

یعنی همه جمعه ها را دلگیر میدانند؟ یا برحسب شرایط فرق میکند؟! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
میم مثل من جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://mona166.blogfa.com

جمعه ها یه روز خاصیه که همیشه دل ادم میگیره...

مخصوصا ایکه همه برن بیرون ولی تو به خاطر امتحان زبانی که پس فردا داری نتونی باهاشون بری(خودمو میگم)...و این کافیه که این دل گرفتگیه دوچندان بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد