بازی

الان ساعتو نگاه کردم و به خودم گفتم آخ آخ!! که حدود ۲تا۳ساعت ست نشسته م پای نت!رفتم توی فیس-بوک عکس پروفایل و کاور رو عوض کردم! 

بعد همینطوری عکس دیدم و سیو کردم بعضیاشو! من عاشقه عکسم! اینو چند ماهی هست فهمیدم! باز میگم اگه سایت یا جای خوبی که عکسهای خوبی داره بیزحمت بهم معرفیش کنید! 

 

بعد هی خبر خوندم دیدم مشایی و رفسنجانی و ولایتی اومدن و بعد هی توی دلم خندیدم به این بازی هایی که ادم بزرگا در میارن یکوقت هایی خودشونم عین خر گیر میکنن توش! باید یکم ادم بزرگ بشه بزرگتر یکم که بالاتر قرار بگیری شاید قدت بلند تر بشه میبینی چقدر بچه گانه ست همه چی! 

شده عین چندروز پیش که رفته بودم مدرسه ی پسرونه که همکار مامانم توش کار میکنه ! بعد میخواستم برم داخل مدرسه ٬زنگ تفریح بود چندتا پسر بچه مامور شده بودن نذارن بقیه ی بچه ها بیان توی دفتر! بعد یکی جلوی درو گرفته بود و بقیه هل میدادن! خیلی بامزه شده بود! از دید من! از دید من ٬ یعنی از دید ادم بزرگتری که یکوقتی خودش کوچیک بوده همسن اونها بوده ! شاید این جلوی درها برای سن ما هم جدی بوده ولی الان! 

 

 

خلاصه داشتم میگفتم رفتم بالا-ترین و جاهای دیگه خبر خوندم!لایک کردم!کامنت گذاشتم و اینا! 

پس فردا امتحان میان ترم زبان دارم امروز برنامه ریخته بودم بخونم !الان شد ساعت ۹! و من هنوز دارم مینویسم و سرخوشانه توی وبها قدم میزنم! 

 

یکروزی حتما بزرگ میشم به نظرم این زبان خوندنه هم خنده دار میشه !مثل بازی این ادم کوچیک ها! 

 

 

 

*دلم بارون میخواااد! 

*یاد دوستی عزیز بخیر ! 

*هوس کردم هیچ کاری نداشته باشم !توی خونه ی خودم باشم! دلم میخواد اشپزی کنم و برای تعدادی مهمون خوب اشپزی کنم!سالاد شیرازی تا سالاد ماکارونی! دلم میخواد قورمه سبزی درست کنم !از این غذاهای جاافتادنی! 

دلم ... 

 

 

-به روزی فکر میکنم که این وب ها این نوشته ها سال های بعد خیلی بعدتر دیگه پاک شده باشه! عجیب نیست وقتی خیلی عکسهای توی وبلاگ ها و سایت ها ناپدید میشه و لینکشون کار نمیکنه! 

شاید یک روزی این نوشته ها هم! 

و اینها همه ش غمگین است مثل اهنگ چندوقت قبل ارغوان شاخه ی ....از علیرضا قربانی! 

 

 

این درهم پیچیدگی نوشته ها را بر من ببخشایید! 

نوشته ها هم عین صاحبش اشفته ست و پریشان و دلش خیلی چیزها میخواهد!

نظرات 2 + ارسال نظر
jiiiiiiiiigh شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ

دوس داشتم این نوشته ت رو سارا ..

نگار یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://isovverr.blogfa.com

من این جام سارا. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد