ازمون

هفته ی پیش یکی از دوستان اس داد که معاونت علم-ی ریاست- جمهور-ی داره ازمون استخدامی برگزار میکنه ببین رشته ی تو رو هم میخواد! دیدم که میخواد با اینکه دوهفته م بیشتر فرصت نداشت برای امتحان بدون اینکه بدون وقت امتحان چندساعت هست یا منابع امتحانیش چی هست ثبت نام کردم! اولین امتحان استخدامی و البته چندمین ازمونی که در کل زندگیم میدادم!  

تا به حال اینهمه ادم تحصیل کرده که دنبال کار باشن رو بهم ندیده بودم! 

دریغ از یک سوال تخصصی! 

معارف بود و ادبیات و علوم سیاسی و کمی سوال تاریخی و اسناد بالادستی (حوزه ی علوم و فن اوری )که همش در مورد نقشه ی جامع علمی کشور بود که برای سال ۱۴۰۴ هست! 

یعنی یک اوضاعی فکر کنید از هررشته ای بود از شیمی تا علوم انسانی و ...همه و همه سوالاشون همین سوالای بالایی بود! 

برای سمتی که رشته ی منو میخواست حدود۴تا ۶نفر میخواستن! 

نمیدونم تا کی همینطوری این بی راهه ها رو برای ارام کردن حس کمال طلبیم طی میکنم! 

در هرصورت برام جالب بود که کلی ماده و تبصره اورده بودن و من کلیشون رو نمیدونستم! و البته جای تعجب برام نبود چون رشته ی تخصصی من نبوده ولی یک قسمتهایی اساسا فکر میکنم من هیچگونه اطلاعی درموردش ندارم! و انگار یک جورهایی ادم هیچ اطلاع دقیقی از تاریخ یا اینده ی کشورش نداره و این بده!  

و بد همیشه بده حتی اگر تعداد کسانی که مثل تو هستند زیاد باشه ٬این بدی تبدیل به یک هنجار نباید بشه!

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ب.ظ

اگه وقت کردی بهم سر بزن گاهی!
www.dokhtareaftaboshab.blogfa.com

بعله خانم مبارکه
لینک هم شدید

پرتو یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

یه مدل عکس از کیف گذاشتم که ببینی عزیزم....


*
من تا حالا آزمون استخدامی ندادم در عوضش یکی از دوستام 4 ساله تو هر آزمون استخدامی شرکت کرده بعد از 4 سال اولین باره آزمون قبول شده تازه مصاحبه داده و هنوز معلوم نیست نتیجه اش.....



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد