حال من!

صفحه ی جدید بلاگ اسکای زیادی روی اعصاب است دیگر خبری از ان رنگهای ابی و سبز و صورتی دلخواه نیست! یک صفحه ی سفید زیادی بزرگ میخورد توی چشم ادم! و از انجا که من وبلاگ زیاد دارم و این یکیش هست که در خدمت شماست !اینطوری همه ی وبلاگ ها جلوی چشمم هست و ازاردهنده ست! 

از صبح شروع کردم به مرتب کردن ٬یک جای وجود من همیشه نظم رو ترجیح داده به شلوغی و بی نظمی! از صبح عکس های گوشی و دوربین رو ریختم تو کامپیوتر و عکسهای مای پیکچر رو هم ریخته ام توی ارشیو ! کمی به فَوریت ها رسیدگی کردم! و کمی وبلاگ ها رو توی بلاگفا ریختم و اینا! 

 

دیشب یک حال خوبی داشتم که نگو! انگار رها شده باشم از قید و بند و بکن و نکن و باید و نباید های هرروزه ! 

اصلا هروقت از زندگی روزمره دور باشم حالم خوب است انگار که افتاب پهن شده باشد روی دلم و من لم داده باشم و عکسها باشند و اهنگ ها و نوشته ها ! و تنها باشم و کاش باد و باران هم باشد ! ان وقت انگار من در اوج اسمان یک جایی را به ملکیت گرفته ام! 

دلم لاک میخواهد ! لاک های رنگی هررنگی روی یک ناخن و...  

  

چندروزی میشود کتاب (چطور به اینجا رسیدم ؟) از باربارا انجلیس رو دستم گرفتم ولی دیشب یک حال اساسی ای کردم باهاش! 

حتما حتما پیشنهاد میشود خواندن این کتاب ! من ترجمه ی فرزام حبیبی اصفهانی اش را گرفته ام ! مجددا پیشنهاد میکنم خواندن این کتاب را.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود حکیمی فرد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ http://ijalili.blogfa.com/

سلام و درود بر خورشید...
به امید دیدار تو در امتداد طلوع فصلی تازه به انتظار می نشینم ....

اقاقیا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

خوشحالم خوبی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد