هنوز با همه دردم٬ امیددرمان هست!

تصمیمو گرفتم حالا که ائتلاف انجام شد و رای ما هم شد روحا-نی ! هرچند حقیقتا فکر میکنم هرکسی  بشه خوبه به جز جلیل-ی که یعنی  ۸سال دیگه رو هم از دست دادیم!! 

 

ما رای نمیدیم که شمرده شود ٬رای میدیم که دیده شود! 

و هنوز باور دارم رای دادن به معنای رای به نظا-م و...نیست! 

و هنوز باور دارم اینها رای شمرده بلد نیستن ولی رای دادن رو وظیفه ی ملی و شرعی نمیدونم !بلکه یک حق است که میخوام ازش استفاده کنم! از حقم ... 

هرچند خودم اول در دسته ی تحر-یمی ها بودم ولی فعلا رسیدم به اینکه تحریم در شرایطی میتونه کارساز باشه که معنی دار باشه در حال حاضر صرفا عقب نشینی و دلزدگی رو نشون میده! و اونها هم فقط دنبال ناامیدی ما هستن! 

در اخر  

هنوز با همه دردم٬ امیددرمان هست!

نظرات 5 + ارسال نظر
Chap dast سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

سارا جان صداتو با موبایل یا هر وسیله ی دیگه ای ضبط می کنی و بعدش اون فایل رو میفرستی به سیستم کامپیوترت و بعد اون فایل رو میفرستی به اون سایته که گفتم ...

یونس الف چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ http://takhorshid.mihanblog.com

سلام
خب ان شاالله که هر کسی رای بیاره به مصلحت مملکت و کشور عمل کنه و دستاوردهای مقاوت ملت در برابر متکبران خونخوار دنیا را مفت از دست نده در هر صورت چشم دنیای آزادیخواهان به ایران است.

اقاقیا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

حالم گرفته از این شهر که آدم هایش همچون هوایش ناپایدارند ...
گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود ...
گاه آنقدر آلوده که نفست را می گیرد ...

اقاقیا پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

جواب آزمونی که دادیم اومد اما نتونستم باز کنم برو ببین مال تو باز می شه برای من می زنه موجود نیستی !
یاد نتیجه ی کنکور بعضی از دوستام افتادم که هیچ وقت نبومد !

مال منم همینو میگه

shabnam جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

man faghate fagaht bekhatere in miram ray midam ke hoseleye davavo jango jedalaye parsalo nadaram!
2 mahe tamum babam baham harf nazad faghat chon ray nadade budam
shayad ziyadam ghaziyeye mohemi nabashe asan
vaghean shayad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد