لنگیدن کار

حواسم هی میرود پی یک چیزهایی ... 

این چندروز اخیر رو که بهش فکر میکنم میبینم خیلی کم فکر کرده ام به زندگی و درست بودنش و اینها! و اینکه چرا اینطوری فکر نکرده ام برمیگردد به مهمانی که شنبه شب امده بود و من از صبح تا ساعت۴ش به جای کلاس زبان و نمیدانم کارم رفته بودم با دوستی توی پارک ملت و بعدش برج سایه! و بعد مانتوفروشیا رو گشتن و اینکه نورا گفت تیپت رو باید کمی عوض کنی شاید،شاید برگردد به حال شنبه روزم که فکر میکردم رها شده ام با حرفایی که هرچند ۱۲صفحه بود و من موقع سیو کردنش نمیدانم چه کرده بودم که فقط ۳صفحه ش نوشته بود! شاید برگردد به کامنت نصفه نیمه ی نامفهومم شاید هم به پاسخ مورد انتظارش! شاید برگردد به ظرفهایی که شستم و مامان طبق معمول نگفت بیا کنار! شاید برگردد به خرید یکشنبه از رفاه که کمی مثلا خرید مایحتاج خانه بود ! شاید برگردد به سیستمم که نمیدونم چرا نه توی فیس بوک میرفت نه دیگر جاهایی مثل جیمیل و گوگل و اینها و من از طریق لپ تاپ خواهرم میرفتم و هیچ هم به دلم نمینشست! شاید برگردد به باشگاهی که قرار است ثبت نام کنم و هی عقب میاندازم! یا به مشاوری که فردا میخوام برم و راه دورش!

شاید برگردد به هوسی که کرده ام به کیک پختن! شاید برگردد به مانتو خریدن امروزم! شاید  به حساب کتاب کردن هایم تا اخر برج! شاید هم به انبوه کارهایی که مانده در ارتباط با کارم! کی میداند اصلا شاید برگردد به برنامه ی شب نیمه ی شعبان که برای مجددا کارم ساعت ۱۰رفتیم مجلسی و نذری به دست برگشتیم! 

شاید برگردد به تلوزیون دیدن هایم به استوری خواندنم! به مرتب کردن کمد لباس ها و کمی دورانداختن وسایل اضافی! 

یک جای کار میلنگد که من الان دارم اینها را مینویسم! 

 

یک جای کار میلنگد که من اینجا اینچنین دلتنگ مینویسم!

نظرات 4 + ارسال نظر
روح چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ق.ظ

چقدر کار کردی تو این چند روز؟؟؟
یه پا انقلاب بوده :))

:))

بانوی اسفند چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ http://avirgin.blogfa.com

یه چیزی رو لا به لای این خریدها و گشت و گذارهای اینترنتی داری از خودت پنهان میکنی... لایه لایه خودتو بشکاف تا به سرنخ برسی

نمیدونم حالا باید فکر کنم ببینم چی میشه

اقاقیا چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

آشفته هستی ... مثل من ... می خواهم غرق شوم در آب ... شاید آرام شوم

نگار چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ http://isovverr.blogfa.com

آخی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد