خانه ی جدید

چندروز اخیر حدود 5تاژلوفن خورده ام و امپول و مسکن های دیگه ! ولی حداقل قریب 80ساعت از 96 ساعت شبانه روز رو درد کشیدم حالا با وقفه و یا بی وقفه و حداقل میتونم بگم واقعا زندگی بدون سردرد از یادم رفته بود و کاراییم منفی شده بود! 

 

همزمان با این تاخیر و همینطور سردرد ، وبلاگم مثل وبلاگ خیلی های دیگه فیلتر شد و من فقط مثل یه لاک پشت وبلاگم رو گرفتم رو دوشم و خودم رو رسوندم به این خونه! 

فیلتر شدن برام عجیب نبود حداقل 4بار این اتفاق برام افتاده و همینطور بارها از وبلاگهام دل کندم یا حذفشون کردم ولی اینبار لینک ها و پیوندها از همیشه بیشتر برام مهم بود چون حقیقتا لیست بلندبالایی هست و اضافه کردن مجددشون واقعا کار سختی برام بود! 

 

 

فعلا همینا.

نظرات 3 + ارسال نظر
تیراژه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

خونه ی جدید مبارک سارا
ولی واقعا چرااااا؟
چی نوشته بودی شما آخه؟ انتخابات هم که به سلامتی تموم شد و رفت. پس این چه وضعیه؟
امروز که وبلاگ تو و چند نفر از دوستان رو دیدم خشکم زده بود به مانیتور و هر چی فکر میکردم به نتیجه نمیرسیدم
امیدوارم خونه ی جدید پر شور تر از قبل بنویسی و خدا رو شکر که سردرد هم کوله بارش رو بست و رفت. بد دردیه این سردرد لا مصب.

اره والا ولی اینقدر سرم درد میکرد که الانم همش میترسم دوباره برگرده:(

روح جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ

دیدی یه جای کار میلنگید :)))
فیلترم شدی که کلا همه جا بلنگه :)

فکر کنم چشمم کردیااابابت پست قبلی گفتی اینا انقلاب بوده چندروزه سر به کله افتادم
ادرسم که نداری

ســـر بـــه هـــوا جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://boozi.blogfa.com/

چرا وبتو نمیاری بلوگفا

قبلا بلاگفا بودم یکی از یکی بدترن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد