توان میخواهد ...

راستش من اعتقاد دارم به اینکه دنیا خرتو خر نیست حتی اگر کشور ما اینطور باشد که هست! من اعتقاد دارم به اینکه خدای ان بالا بالاها یک حساب و کتابی توی کارش بوده ست! اعتقاد دارم همینطوری خیلی الابختکی دنیا رو نچیده! اینکه ادم ها را الکی از کنار هم رد نمیکند! اعتقاد دارم به اینکه ادم هایی که وارد زندگی ادم میشن یا میشن لذتی برای زندگیمون و جهتی در رفع رنج هامون یا اینکه قراره درسی بهمون بدن و بزرگمون کنن حتی اگر دردناک باشه این تجربه! ولی در نهایتش میارزد ثمره اش! 

 

 

امروز توی تاکسی نشسته بودم ،اقای راننده شروع کرد حرف زدن ،تنها مسافرش هم من بودم، گفت من یک روزی به یکی گفتم اگر توی زندگیت یک نفری امد و گیری داشت که به دست تو باز میشد بدون این گیر ،گیر اون طرف نیست ،گیر توست(تو باید بازش کنی) اینها همه امتحانه و بعد تجربه ای رو گفت ، 

در اخرش هم این شعر رو خوند: این جهان کوه است و فعل ما ندا  

سوی ما آید نداها را صدا 

گفتم دید جالبی بود ،من تا حالا اینطوری نگاه نکرده بودم... 

 

 

 

سر جمع تبریکات فیس بوک و تلفن و اس ام اس و اینها شاید حدود 50تا60تا تبریک بشود، امسال شلوغ ترین سال م از لحاظ تبریکات بود ، واقعا توان حضور این همه ادم رو توی زندگیم ندارم!!  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
اقاقیا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

حرف قشنگی بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد