مرا و حالم را ...

*فیس بوک توی قسمت عکس پروفایل میبینی طرف قهقهه زده بعد میاید برای پستی غمناک مثلا تسلیت میگوید !یکجوری میشود ادم ، انگار شوخی میکند، مسخره میکند ...نمیدانم این ... 

 

*در پی خبر گم شدن 3کوهنورد ایرانی در هیمالیا یکی نوشته است : 

ما مردمان خاور میانه ایم/ بعضی هایمان در جنگ کشته می شویم، بعضی در زندان/ بعضی هایمان در جاده می میریم، بعضی در دریا/ حتی بلندترین کوه ها هم انتقام تنهایی شان را از ما می گیرند/ چراکه ما/ شغلمان "مردن" است.

ترجمه ای از شعر "نشاط حمدان". 

 

*ادم دردش میاید وقتی میرود صفحه ی کسی که دیگر نیست ! گم شده ! مرده ! 

امروز رفتم صفحه ی این دوتا کوهنورد ... 

 

*ماه رمضان امسال دریغ از یک حس ناب و خاص برایم ...حیف شد! حیف شدم ... 

 

*اب معدنی نخورید! ماده ی نگه دارنده ش موجب چاق شدن میشود! این را جایی اخیرا توی فیس بوک خوندم! همان مثال قدیمی که میگوید اب هم میخوریم چاق میشویم! این اب معدنی های ناسالم و غیر استاندارد...خودم هم تازگی فهمیدم! من گاهی تا 5تا شیشه هم توی روز میخوردم .... 

 

*هشدار بعدی در این پست پرت و پلا: اگر شارژ میخرید قسمتی را که رمز است و باید با ناخن خط بیندازیم که قسمت پوشیده ش را پاک کنیم ! ان مواد نشان داده شده که سرطان زاست ! خواهشا با خودکار یا کلید یا امثالهم ان قسمت را پاک کنید! 

بعدشم ان کلید و اینها را بشورید!! 

میبینید سرطان تا بیخ خانه ی ادم هم میاید و....

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

واقعا متاسف شدم
فقط یه چیزی
به نظرت آدم با سرطان بمیره بهتره یا با گم شدن و یخ زدن تو کوه هیمالیا؟؟؟

هردوش بده!

ordi چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

ab madani o chagh shodan bahash rastakiye?
negarn shodim

اره من خودمم نمیدونستم ولی دیگه نباید بخوریم:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد