رهایی

بعضی ادم ها میگردند و میگردند و از دل خاطراتشان بولدت میکنند و بیرونت میاورند،که چی؟ معلوم نیست برای چی؟ دلشون تنگ شده؟ پس چرا گمت کردن؟  

من فکر میکنم اگر یه رابطه ای یا ارتباطی جلو نمیره ،کات میشه و تموم و اینا؟ تنها به خاطر درک این موضوع ساده ست که عمر و تاریخ انقضای اون ارتباط تو بگو 2ساله یا 20 تموم شده! 

یکی دیگر از بدی های فیس بوک دقیقا همینه! که ادم ها رو از گور خاطرات پیدا میکنه و میاره بیرون.

 

ادم هایی که باید تموم بشن یا ادم هایی که باید برن ،نباید در رفتنشون تعلل کرد ،باید خدافظی کرده یا نکرده رهاشون کرد!

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com

سلام دوست جونم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

آرشید دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ http://arshid.blog.ir/

چترها تشنه اند ...
و سایه های خسته در حال غروب
آسمان را نمی گویم ...
اما چه می شد که باران هم ...
کمی هراس تشنگی را می فهمید !


سلام و سپاس
آدمها در هر صورت از این سیاره رفته اند
محبت را باید در خورشید جست !

شبنم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

من که به این نتیجه رسیدم فیس بوک چیز مزخرفی می باشد نقطه

اره والا ولی لعنتی جذابه و کشش داره

اقاقیا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

یکی اگه بخواد تموم شه می شه ... حتی اگه جلوت ظاهر باشه ... مشکل ما اینه که نمی خوایم تموم کنیمُ و درکمون از تموم کردن چیز دیگه ست ... این مشکل منم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد